Klar for en prat?
Ta gjerne kontakt med oss for en prat om hvordan vi kan øke produktiviteten, effektiviteten, samhandlingen og kunnskapsdelingen i din bedrift.
Kaster du bort mye tid på å finne kolleger og koordinere møter og arbeidsoppgaver med dem? Da er OnTime Group Calendar løsningen for deg, enten du er på en HCL-plattform (tidligere IBM) eller en Microsoft-plattform.
OnTime Group Calendar gir deg full oversikt over alle ansatte i organisasjonen og hvordan de disponerer sin tid. Med kun et tastetrykk eller to finner du raskt når en gruppe medarbeidere har ledig tid til å møtes. Den kan finne ledig møterom enten det er digitalt eller fysisk. Den kan finne ledige ressurser som video-projektorer og annet utstyr, du kan til og med bestille servering fra kantinen og vise møteoversikter og ledig kapasitet på møterom på storskjermer eller på informasjonstavler utenfor hvert møterom.
For travle sjefer er denne løsningen et funn! De kan la sekretæren få full kontroll over sjefens timeplan og oppdatere denne til en hver tid.
OnTime Group Calendar får du både for HCL Domino, HCL Connections og selvfølgelig også for Microsoft Exchange, Microsoft Office 365 og Microsoft Teams!
Med OnTime Group Calendar kan du redusere tiden du bruker på å finne ledig tid som passer både deg og andre møtedeltakere. Og du kan raskt flytte på møter. Om du f.eks. har en håndverker-bedrift som styrer håndverkerne via en kalender, kan en koordinator raskt flytte på oppdragene til andre datoer og tidspunkter som passer kunden, eller flytte oppdraget (time-avtalen) til en annen medarbeider. Enkelt med dra og slipp.
Med OnTime Group Calendar får du raskt oversikt over hvilke medarbeidere som har ledig tid og som du vet er kvalifisert for oppgavene. På den måten har du til en hver tid oversikt over alle eksperter og fagfolk og deres bookinger.
Med OnTime Group Calendar har du full oversikt over medarbeidere og deres kalendere også når du er ute “på veien” i og med at den også er tilgjengelig på håndholdte enheter.